Mod Team
When you are really tired you are also more than likely to feel (<em>fill in this space</em>). <strong>Amirite?</strong>

Hungry

Nobody :(

Argumentative

TheVibeAlchemist

Horny!

TiffaneeRooster

Just sleepy... yup

LorraineTwevlehundredRaineTwelvehundredAdaBubSynysterGates

Forgetful

Nobody :(

Other

PhilboydStudgeVicZincJDJustJimColoMashaSukiesnowTheCensoredBritZonkeyBalls

Favourited

PhilboydStudgeTiffaneeAdaMashaSukiesnowZonkeyBallsRooster
When you are really tired you are also more than likely to feel (fill in this space). Amirite?

Top Comment

**......very, very, very . Yes so ** I had to say it 3 times.

But I also get kind of goofy when I am tired.

+668 See / Add Replies

Tiffanee Tiffanee

Comments

**......very, very, very . Yes so ** I had to say it 3 times.

But I also get kind of goofy when I am tired.

+668 Reply

Tiffanee Tiffanee

In response to “****......very, very, very ****. Yes so ****...

Yup - - - it figures: you and Rooster show up in a flash (and give the same answer! (hehe)(6))

+666 Reply

Bub Bub OP

Hornier than a two peckered goat! LOL

+666 Reply

Rooster Rooster

In response to “Hornier than a two peckered goat! LOL

Tiff beat you (pardon the expression... (hehe))

+666 Reply

Bub Bub OP

My balls

+666 Reply

VicZinc VicZinc

I'm tired and I can feel my nosehair growing. Or is it my ****, I'm not certain, as I'm tired.

+555 Reply

ZonkeyBalls ZonkeyBalls

In response to “I'm tired and I can feel my nosehair growing...

Let me check.....

Yeah, it is your ****. Everything is fine, not to worry.

+667 Reply

Tiffanee Tiffanee

In response to “Let me check..... Yeah, it is your ****...

I'm gonna hafta flag this entire damn post... you realize this, right?

+666 Reply

Bub Bub OP

In response to “I'm gonna hafta flag this entire damn post...

Not till I can make some jokes about wet ** and hard **. OK. (nme)

+666 Reply

Tiffanee Tiffanee

In response to “(shock)(ono)

Yeah I am evil remember? (hehe)(hello)

+666 Reply

Tiffanee Tiffanee

In response to “Yeah I am evil remember? (hehe)(hello)

Satanic!

+444 Reply

Bub Bub OP

In response to “Satanic!

Of course. I have a black mass booked for 4. (hehe)

+445 Reply

Tiffanee Tiffanee

I get sort of slap happy when im very tired.

+665 Reply

Carla Carla

In response to “I get sort of slap happy when im very tired.

Giggly, too? <- - - sometimes?

+444 Reply

Bub Bub OP

In response to “Giggly, too? <- - - //sometimes//?

Yes, really late, up having conversation, things get silly and yes.....giggly:]

+444 Reply

Carla Carla

In response to “Yes, really late, up having conversation...

I never though of that before... the best belly-hurts from non-stop giggling to full out laughter often do happen when I'm tired...

+443 Reply

Bub Bub OP

In response to “I never though of that before... the best...

Guard goes down when we are tired.

+555 Reply

Carla Carla

In response to “Guard goes down when we are tired.

I think so... :)

I've often giggled myself into a semi-stupor at 3 in the morning reading what that doofus Finn (Zonkey) comes out with... (maniac)

+555 Reply

Bub Bub OP

In response to “I think so... :) I've often giggled myself...

Ya that happens , I begin to wonder if zonkey ever sleeps

+111 Reply

LorraineTwevlehundredRaineTwelvehundred LorraineTwevlehundredRaineTwelvehundred

Sleepy 3, 2, 1 and I'm out for the count. 乂º◡^乂

+554 Reply

Ada Ada

In response to “Sleepy //3, 2, 1// and I'm out for the count...

One of the best feelings in the world, eh? Being able to actually fall into a deep sleep instead of tossing and turning.

+556 Reply

Bub Bub OP

In response to “One of the best feelings in the world, eh?...

Hehe yeah I can fall asleep for a long while sometimes but definitely less as I get older. 乂>_<乂

+554 Reply

Ada Ada

In response to “Hehe yeah I can fall asleep for a long while...

Enough with the "age thing". 56 is still fairly young... (hehe)

+555 Reply

Bub Bub OP

In response to “Enough with the "age thing". 56 is...

Ha, fifty six most of my family is dead at fifty six so I guess I must be lucky.... No wait a minute I'm not fifty six, GRRRRR! (hehe)
乂^◡^乂

+555 Reply

Ada Ada

In response to “Grumpy

(hmm)
I'm the opposite: waking up as well as going to bed I'm calm... the other 23 hours and 50 minutes I'm liable to be grumpy (hehe)

+333 Reply

Bub Bub OP

When I'm overtired, I feel like I'm fading...

+222 Reply

Sukiesnow Sukiesnow

In response to “When I'm overtired, I feel like I'm fading...

Like an old soldier, eh?

+333 Reply

Bub Bub OP

In response to “Like an old soldier, eh?

Not really; when I am tired it feels like it takes more energy than I have at that moment...in order to sustain alertness.

+222 Reply

Sukiesnow Sukiesnow

In response to “Not really; when I am tired it feels like it...

You understood my allusion?

+333 Reply

Bub Bub OP

In response to “You understood my allusion?

I avoided it....

+222 Reply

Sukiesnow Sukiesnow

In response to “I avoided it....

LOL <- - - - sorry... I'm tired so this is all I could come up with...

+333 Reply

Bub Bub OP

like putting my feet up cranking some metal music and just relax

+333 Reply

Metal_god14 Metal_god14

Irritable ....very cranky

+444 Reply

JD JD

In response to “Irritable ....very cranky

which reminds me... where is er, um... I can't mention her name lest I get myself warned :(

+334 Reply

Bub Bub OP

In response to “which reminds me... where is er, um... I...

Who...Thinkerbell?

+222 Reply

Sukiesnow Sukiesnow

In response to “Who...Thinkerbell?

You can't mention names! And no... not Thinkerbell.
I meant Serenity... oops (hehe)

+334 Reply

Bub Bub OP

In response to “which reminds me... where is er, um... I...

I'm scared to say a name...

+333 Reply

JD JD

In response to “I'm scared to say a name...

Me too, mister... :(

+445 Reply

Bub Bub OP

In response to “I'm scared to say a name...

Your escapades with Think do NOT go unnoticed!!! :)

+333 Reply

Sukiesnow Sukiesnow

In response to “Your escapades with Think do NOT go...

Those two, eh??! Scandalous... smh

+333 Reply

Bub Bub OP

In response to “Your escapades with Think do NOT go...

I'm innocent..

+333 Reply

JD JD

This is going to sound worse than it is, but I often feel less emotionally stable when tired.

+333 Reply

PhilboydStudge PhilboydStudge

In response to “This is going to sound worse than it is, but...

Yes. Fatigue can have a draining effect.

+333 Reply

Sukiesnow Sukiesnow

A mixture of forgetful and sleepy

+111 Reply

TheCensoredBrit TheCensoredBrit

I would be more likely to sound like a Mainer. not a good sound for sure!

+111 Reply

LorraineTwevlehundredRaineTwelvehundred LorraineTwevlehundredRaineTwelvehundred

Like I’m about to pass on.

+222 Reply

Masha Masha

Bub Bub OP

My emotions run haywire when I have no sleep. Plus I have narcolepsy due to immunodeficiencies so I kind of lose my shit sometimes b/c hormones & nerves are all haywire in my brain. It's a party 🙄😩

+111 Reply

TheVibeAlchemist TheVibeAlchemist

Please login or create an account to make a comment.

Sort comments by: Replies Date Score Loves

Find out your friends' opinions

Amirite is the premier opinion-based social network where people from all around the world discover, debate and discuss today's hottest issues. Share your perspective to the world and interact with like-minded individuals on breaking news, hot topics and controversial issues now!

With that many angles, the discussions on Amirite will open your eyes to a panoramic view of your world that you won't get anywhere else, allowing you to see the big picture and discuss it.

Every opinion matters on Amirite.

Sign up to have your opinion heard!

It only takes a second.
Connect with Facebook, Twitter or Google.

or create an account with your email...

Sign Up Already Have An Account?

Login to your Amirite account...

Login Forgot Your Details? Need An Account?

Enter your email address and we'll email you your account details.

Send Details Back To Login Form

Login using...

Login

Forgotten username or password?
We'll send you your username and a new password.

Email Address

Login

Sign up to have your opinion heard!

Show posts as Grid List

By creating an account you indicate that you have read and agree to abide by our rules.

Create My Account