Thongs: Yay or Nay?

Yay!

astral_queenBudwickAdaSunny_the_skepticRoosterSynysterGatesSassyBitch

Nay!

StarzAboveOzSurferLorraineTwevlehundredRaineTwelvehundredCreamcrackered

Meh.

Tiffaneemyhouseinthewoods

Other

Nobody :(

Favourited

TiffaneeAdaBlewynanifailRoosterSynysterGatesChuck_Tom
Thongs: Yay or Nay?

Explained by Zolfie...

What are your thoughts/feelings about thongs?

Top Comment

On the female of the species-definitely Yay!

+777 See / Add Replies

Blewynanifail Blewynanifail

Comments

On the female of the species-definitely Yay!

+777 Reply

Blewynanifail Blewynanifail

thith lookth like the thame old thong and danth mah friends.

+222 Reply

Freeranger Freeranger

In response to “thith lookth like the thame old thong and...

Well it's a good thong and danth though mah friends (smile)

+11 Reply

Zolfie Zolfie OP

If the thong can fit around a car tire, it needs to go.

+334 Reply

JustJimColo JustJimColo

No one looks good in a thong.

+222 Reply

StarzAbove StarzAbove

In response to “No one looks good in a thong.

That's not true... my girlfriend looks good in a thong (wink)
Of course she looked good out of it took (smile)
Or whatever she's wearing that day (biggrin)

+333 Reply

Zolfie Zolfie OP

In response to “That's not true... my girlfriend looks good...

lol You might think so, but others might not. If a person wants to show the world their butt, why wear a thong? lol

+222 Reply

StarzAbove StarzAbove

In response to “lol You might think so, but others might...

Well, who cares about the others, my opinion is the only one that counts (xp)(hehe)(biggrin)

Because if you wear nothing on your bottom, you will be put in handcuffs, and no, not the fun ones either (xp)

But women can look good in a thong (wink)
see (xp)

+222 Reply

Zolfie Zolfie OP

In response to “Well, who cares about the others, my opinion...

Of course there are always a few that look good in a thong. lol

+111 Reply

StarzAbove StarzAbove

In response to “Of course there are always a few that look...

That's a bikini...

This is a thong (wink)

+222 Reply

Zolfie Zolfie OP

In response to “That's a bikini... This is a thong...

lol Not much difference. lol

+222 Reply

StarzAbove StarzAbove

In response to “lol Not much difference. lol

Oh, I know you see a difference (xp)

0 Reply

Zolfie Zolfie OP

In response to “lol You might think so, but others might...

Ha, good point. It is not like they cover much anyway. I just don't see the point in walking around with a piece of fabric stuck up your butt-crack but that is just me.

+444 Reply

Tiffanee Tiffanee

In response to “Ha, good point. It is not like they cover...

Honestly, I'm with you, I'm not gonna wear a thong either (xp), besides my tail gets in the way (smile)

But sometimes they're nice to see, other times not so much.

+333 Reply

Zolfie Zolfie OP

In response to “Honestly, I'm with you, I'm not gonna wear a...

They look sexy but just not too practical.

+444 Reply

Tiffanee Tiffanee

In response to “They look sexy but just not too practical.

Oh I agree, never heard anyone say they were practical... only thing they're good for is showing your butt, without getting arrested for being bottomless (xp)

+111 Reply

Zolfie Zolfie OP

In response to “Ha, good point. It is not like they cover...

I agree. That would be very uncomfortable. lol

+222 Reply

StarzAbove StarzAbove





Enough said.

+334 Reply

Creamcrackered Creamcrackered

In response to “http://data.amirite.net/user_images/5adf9b4f2bb...

There might be more to say...


+222 Reply

Zolfie Zolfie OP

In response to “http://data.amirite.net/user_images/5adf9b4f2bb...

we knew this one was coming.....we just thought it would be Zonk.

+111 Reply

Freeranger Freeranger

Yes but yet again, you need the ** for it. And who better than to analyse the **...ME. (hehe)

There's a whole formula around this, all based on gluts, and round shaped buttocks.

The comment about no one looks good in a thong ... is false as usual....



+333 Reply

SynysterGates SynysterGates

If the woman isn't fat, they look ok, but how comfortable can butt floss be?

+221 Reply

Flrdsgns Flrdsgns

The thongs posted by the OP have received Budwick Seal of Approval - BSA.
BSA means absolutely nothing.

Please, bring in the next batch for inspection!

+111 Reply

Budwick Budwick

In response to “Evolution

Are you sure?

0 Reply

Budwick Budwick

In response to “Are you sure?

Evolution of the G-string....the people? Nah.
Santa comes but once a year and when he does he fills your stockings.

0 Reply

Creamcrackered Creamcrackered

Nope, their gross. Nothing says un-sexy more than a wad of material sticking up your crack.

0 Reply

dru18 dru18

no to buttfloss

yes to tanlines

+112 Reply

Neanderthal_Momdoer Neanderthal_Momdoer

In response to “no to buttfloss yes to...

Well if you line tan lines (xp)

+22 Reply

Zolfie Zolfie OP

Please login or create an account to make a comment.

Sort comments by: Replies Date Score Loves

Find out your friends' opinions

Amirite is the premier opinion-based social network where people from all around the world discover, debate and discuss today's hottest issues. Share your perspective to the world and interact with like-minded individuals on breaking news, hot topics and controversial issues now!

With that many angles, the discussions on Amirite will open your eyes to a panoramic view of your world that you won't get anywhere else, allowing you to see the big picture and discuss it.

Every opinion matters on Amirite.

Sign up to have your opinion heard!

It only takes a second.
Connect with Facebook, Twitter or Google.

or create an account with your email...

Sign Up Already Have An Account?

Login to your Amirite account...

Login Forgot Your Details? Need An Account?

Enter your email address and we'll email you your account details.

Send Details Back To Login Form

Login using...

Login

Forgotten username or password?
We'll send you your username and a new password.

Email Address

Login

Sign up to have your opinion heard!

Show posts as Grid List

By creating an account you indicate that you have read and agree to abide by our rules.

Create My Account