Follow Send Message Wink Top Topics
  • adam2015...
  • Joined on Jul 23rd '10 (6 years and 3 months ago).
  • Posted 6 opinions.
  • Hasn't posted any questions.
  • Hasn't submitted any thoughts.
  • Has an average score of +100 on his posts.
  • 1 (17%) of his posts were featured on the home page.
  • adam2015 is right 83% of the time.
  • Favourited 2 times.
  • Got 667 Agrees and 66 Disagrees.
  • Made 1 comment.
  • Loved 0 times.
  • Followed by 3 people.
  • Has an average comment score of +1.
  • Agrees 86% of the time.
  • Disagrees 15% of the time.

About me.
:::Who Are You?:::
Name: Adam
Zodiac Sign: Cancer
Rising Sign: WTF?
Birth Year: 1996
Birthplace: Indiana
Hometown: Jasper, IN
Is your Hometown a small town, rural town, suburb, city, or inner-city: small town
Highschool(s): None yet
Are you the eldest, middle, youngest or only child?: youngest
Heritage: German, Italian, French, and Irish
What Do You Look Like? slim
Hair Color: Brownish-blondish
Eye Color: Blue
Skin tone: Fair
Face Shape: ??
Height: about 5'10"-5'11"
Weight: somewhere between 115 - 120 lb
Shoe size: 11

::::What Do You Like?::::
Colors: all!
Scents: good food... fruity smells lol
TV Channels: FOX, Comedy Central,... YouTube!
Cars: BMWs!
PC Games: Zoo Tycoon xD
Snack Foods: Pretty much anything lol
Beverages: Soda
Game Consoles: none :(
Concerts: none yet :\
Conversation Topics: just about anything lol... random question.
Newspapers: i don't read the newspaper :P
Magazines: none either
Flowers: Get more random, I dare you.
Radio Stations: HOT 96!
Jewelry: i dont wear jewelry
Restaurants: I have a long list.
Clubs: I don't go clubbing. :P
Websites: Twitter, Facebook, this one. lol
CDs: Too many to pick one!
Vacation spots: Florida, California
TV commercials: That Doritos one from the Super Bowl
Radio Commercials: O'Reillys. :P
Museums: Smithsonians in Washington DC
Stores: PacSun, AE, Hollister
Outdoor Activities: riding bikes, swimming
Do You Like...
Seafood? not really
Sushi? yep
Mexican Food? yea
Italian Food? yea
Chinese Food? yea
Japanese Food? umm. i guess.
German Food? no sir
Greek Food? nope
Polish Food? nope
Mongolian Food? some
Barbecue? yep
Cajun Food ? yep
Soul Food? like Communion? then yes.
Vegan Food? depends.
Cake? hell yea!
Cheese? of course
Jalapenos? sorta kinda.
Artichokes? bleh.
Caesar Salad? no.
Anchovies? nope
Rabbit? gross.
Deer? gross.
Bison? sort of.
Lamb? gross.
Duck? gross.

::::Do You Play...::::
Baseball? nah
Softball? nope
Basketball? on occasion, not often lol
Football? no
Hockey? I'm not Canadian
Soccer? nope
Monopoly? sure.
Checkers? not much.
Chess? nope.
Scrabble? sure.
Trivial Pursuit? nope.
Poker? nope.
Guitar? does knowing 2 chords count?
Flute? nah
Clarinet? nah
Piano? just a little.
Violin? nope

Do you have any pets? yes, a cat
What color shirt are you wearing? grey
Name three things that are physically close to you: laptop, iPod, snack wrapper
What is the last book you read? i can't remember lol
Are you or were you a good student? yeh
What's your favorite sport? tennis
Do you enjoy sleeping late? hell yea
What's the weather like right now? partly cloudy
Who tells the best jokes? shane dawson!.
What was the last thing you dreamed about? mmm, not gonna say. lol
Do you drive? If so, have you ever crashed? nope.
Do you believe in karma? yes!
Do you believe in luck? yeh
Do you like your eggs scrambled or sunny side up? neither, eggs are disgusting.
Do you collect anything? If so, what? do CDs count?
Are you proud of yourself? why not?
Are you reliable? sure.
Have you ever given money to a ****? rofl. no.
What's your favorite food? too many!
Have you ever had a secret admirer? i dont think so.
Do you like the smell of gasoline? to a point, yeh.
Do like to draw? not really
What's your favorite invention? all of them.
Is your room messy? nope.
What do you like better: oranges or apples? oranges
Do you give in easily? sometimes
Are you a good guesser? not at all
Can you read other people's expressions? yeah
Are you a bully? nope
Do you have a job? nope :(
What time did you wake up this morning? 11:30-ish maybe
What did you eat for breakfast this morning? mini muffins, and some yogurt
When was the last time you showered? this morning
What do you plan on doing tomorrow? going to see my grandparents
What's your favorite day of the week and why? during the schoolyear, either Friday or Saturday
Do you have any nicknames? yeh :P
Have you ever been scuba diving? no
What's your least favorite color? ...idk.
Is there someone you have been constantly thinking about? If yes, who? not really
Would you ever go skydiving? sure
What toothpaste do you use? Prevident
Do you enjoy challenges? depends.
What's the worst injury you have had? ehmm, idk. lol
What's the last movie you saw? Superbad
What do you want to know about the future? nothing
What does your last text message say? "I just signed off."
Who was the last person you spoke over the phone to? my mom
What's your favorite school subject? Social Studies, cuz its easy and interesting at times
What's your least favorite school subject? Math. i'm good at it but i despise it.
Would you rather have money or love? love
What is your dream vacation? touring all of Europe
What is your favorite animal? There's lots
Do you miss anyone right now? yep
What's the last sporting event you watched? I think a World Cup soccer math
Do you need to do laundry? not really
Do you listen to the radio? sometimes
Where were you when 9/11 happened? preschool
What do you do when vending machines steal your money? get pissed.
Have you ever caught a butterfly? maybe once or twice
What color are your bed sheets? blue
What's your ringtone? California Gurls
Who was the last person to make you laugh? I can't remember
Do you have any obsessions right now? some. ;P
Do you like things that glow in the dark? yea!
What's your favorite fruity scent? tropical!
Do you watch cartoons? nope
Have you ever sat on a roof? yeah
Have you ever been to a different country? yep, twice.
Name three things in the world you dislike: murder, war, and poverty
Name three people in the world you dislike: Basically all politicians
Has a rumor even been spread about you? maybe once before
Do you like sushi? yea
Do you believe in magic? why not?
Do you hold grudges? nope

::::This or That::::
Sunny or rainy: sunny
Chocolate or vanilla: vanilla
Fruit or veggie: fruit
Night or day: evening
Sour or sweet: sweet
Love or money: love
Phone or in person: in person
Looks or personality: personality
Coffee or tea: tea
Hot or cold: hot


Find out your friends' opinions

Amirite is the premier opinion-based social network where people from all around the world discover, debate and discuss today's hottest issues. Share your perspective to the world and interact with like-minded individuals on breaking news, hot topics and controversial issues now!

With that many angles, the discussions on Amirite will open your eyes to a panoramic view of your world that you won't get anywhere else, allowing you to see the big picture and discuss it.

Every opinion matters on Amirite.

Sign up to have your opinion heard!

It only takes a second.
Connect with Facebook, Twitter or Google.

or create an account with your email...

Sign Up Already Have An Account?

Login to your Amirite account...

Login Forgot Your Details? Need An Account?

Enter your email address and we'll email you your account details.

Send Details Back To Login Form

Login using...


Forgotten username or password?
We'll send you your username and a new password.

Email Address


Sign up to have your opinion heard!

Show posts as Grid List

By creating an account you indicate that you have read and agree to abide by our rules.

Create My Account