kaleigh17's avatar.
Follow Send Message Wink Top Topics
  • kaleigh17...
  • Joined on May 22nd '11 (7 years and 1 month ago).
  • From Paducah Kentucky, United States.
  • Posted 13 opinions.
  • Hasn't posted any questions.
  • Hasn't submitted any thoughts.
  • Has an average score of +14 on her posts.
  • 0 (0%) of her posts were featured on the home page.
  • kaleigh17 is right 85% of the time.
  • Favourited 6 times.
  • Got 242 Agrees and 61 Disagrees.
  • Made 4 comments.
  • Loved 0 times.
  • Followed by 9 people.
  • Has an average comment score of -1.
  • Agrees 97% of the time.
  • Disagrees 3% of the time.

About me.
Well, God is my life. My Favorite Color is green. Nickname is Wiz (kaleigh sounds like the kali in wiz kalifa). I love Harry Potter. Alot. I get scared easily so watch it, I might hurt you haha. www.amirite.net is simply amazing. Soccer is my passion. I love to watch movies and hang out with friends, doesn't get better than that. I love going to football games, baseball, basketball, soccer, volleyball, swim meets, basically any kind of sport so I can be entertained. I've lived in Missouri, Tennessee, Washington, Indiana, West Virginia, And Kentucky (I know, rediculous). Church camp is my favorite place on earth. I love anything that has to do with England. Manchester United is my ALL TIME favorite soccer team. I kinda want to be an Anesthesiologist, but I plan on going to Notre Dame and playing soccer, thats all I know now. I love music so much, can't go a day without it. I'll listen to any kind really, as long as its not electronic crap, but I mainly like alternative rock and country. I went to Italy with some freakin awesome friends (Kierstyn, Kourtney & Kelsey Stevens, Catherine Campbell, Jack Moreland, Anthony Olberding & Elijah Young) summer 2011. That was the best time of my life. I wish we could all go back! My eyes are green which is awesome since thats my favorite color. Im english, Irish, German & Scottish on my dads side and Native American on my moms. If you ever ask "Pepsi or Coke"....youve gotta be crazy, coke deffinatly. Anyone who says otherwise is a fool haha. My favorite drinks are sprit, strawberry smoothies & a caramel frapaccino. Ive been out of the country to Italy, Canada, Mexico and Haiti...well ive been to Jamaica but im not sure if that really counts haha. I love singing, I only really do in the car but ive recorded a few songs. I love the rain, sounds cliche but i really dont care haha. I only have one peircing, and its my cartalige, which I know is stupid that i have that peirced and not the normal part of the ear. I mean I should have both right? Well, they were peirced but they screwed up and were crooked so I let em grow in...not that you cared to know that. Um, my best friend is Kierstyn Stevens. We do EVERYTHING, quite litteraly, together. I love my friends, i couldnt live life without em, they keep me going. I go to Heartland church, it's pretty great. I actually like school, well not the waking up early part.
Have you ever...
~Been in a car accident? Yeah, scary stuff
~Been in a fist fight? Haha not legit, i beat Kevin Reynolds up when i can :) hehe
~Last person you hugged: Channing and he bout killed me
~Celebrated Halloween?.....this is a question for a foreigner

anything else ya wanna know know just ask (:

kaleigh17's Top 3

Messages

Hi, thanks for following me! I am similar to you because: I am awesome God is my life. www.amiritet.net is simply amazing. I ♥ harry potter. A lot of people say im funny, so you should enjoy my prescence haha =) Eye Color: Green
Hair Color: Brown/black Thoughts First Waking Up: What Time Is It MacDonalds or Burger King: neither Do you Sing: In the car. BTW I'm a freshman; how old are you?

Find out your friends' opinions

Amirite is the premier opinion-based social network where people from all around the world discover, debate and discuss today's hottest issues. Share your perspective to the world and interact with like-minded individuals on breaking news, hot topics and controversial issues now!

With that many angles, the discussions on Amirite will open your eyes to a panoramic view of your world that you won't get anywhere else, allowing you to see the big picture and discuss it.

Every opinion matters on Amirite.

Sign up to have your opinion heard!

It only takes a second.
Connect with Facebook, Twitter or Google.

or create an account with your email...

Sign Up Already Have An Account?

Login to your Amirite account...

Login Forgot Your Details? Need An Account?

Enter your email address and we'll email you your account details.

Send Details Back To Login Form

Login using...

Login

Forgotten username or password?
We'll send you your username and a new password.

Email Address

Login

Sign up to have your opinion heard!

Show posts as Grid List

By creating an account you indicate that you have read and agree to abide by our rules.

Create My Account