When you know that you're going to a buffet for dinner you starve yourself for the whole day so you can get your money's worth, amirite?
Whenever I see that people disagree with my posts I always try to imagine why or what they're like. AMIRITE?
How the hell do you reply to "LOL", amirite?

"Wow I must be really funny" or, "You laugh louder than most people" or, "It wasn't really that funny"

Girls:You think its cute when guys are good with little kids. amirite?

How maternal of all of us

its sad if the most respectful way akon can think of to describe a girl is "damn who's a sexy b*tch", amirite?
@racheldawn yeah sorry i didnt mean to trash akon but i just think its funny how he says "im tryin to find the words to...

Lol yeah I know! I definitely think the song is being disrespectful too, and I didn't want to come across as Ms. Bitch by the way :)

So basically, the Itsby Bitsy Spider nursery rhyme taught us that spiders are invincible; what with them crawling up the water spout even after they were washed out initially. This is probably why 90% of the population is scared of them, amirite?
You don't really need to brush your teeth. Just chew some gum or eat a mint, amirite?

Jessica Simpson's motto. She was probably the one who agreed.

When really skinny people say they are fat it makes you feel like a hippo, amirite?

No it makes me think that maybe they have a deeper issue that I should be helping them with if they don't see what everyone else does.

its sad if the most respectful way akon can think of to describe a girl is "damn who's a sexy b*tch", amirite?

Lyrics of another Akon song:

"Nobody wanna see us together
But it don't matter, no
('Cause I got you babe)
Nobody wanna see us together
But it don't matter, no
('Cause I got you babe)

'Cause we gon' fight
Oh yes, we gon' fight
(We gon' fight)
Believe we gon' fight
(We gon' fight)
Fight for our right to love, yeah
(Right to love, yeah)"

Hard to judge someone based on one song. I agree though that the song is disrespectful, but Akon, probably not.

Whenever I see that people disagree with my posts I always try to imagine why or what they're like. AMIRITE?

Since you're wondering who I am, my name is Stephanie and I am disagreeing only because you put amirite in capitals.

But I home paged this to make up for my disagreement.

:)

twilight is messed up... jacob made out with renesmees mum (bella).....twice.... and yet now he is in love with renesmee....that is sick, amirite?

At least they didn't have sex... THAT would have been weird.

You love going to the dentist just to pick a toy out of the little prize box, amirite?

No because I stopped doing this when I learned how to walk.

It's kind of weird to cross your legs while sitting on the toilet, amirite?

Automatically favourited, especially because I spit my water movie-star-style onto my screen.

(RAH)² (AH)³ + RO (MA + MAMA) + (GA)² + OOH(LA)², amirite?

Haha, witty. I like it.

You've craved chocolate so badly that you've eaten the semi-sweet chocolate chips made for baking, amirite?
@odhisub123 wait ur not supposed to eat those

Lol no you definitely can but it isn't like normal milk chocolate ! :)