-182

Dane Cook is the best comedian ever, amirite?

33%Yeah You Are67%No Way
Papayaplums avatar
Share
1 47
The voters have decided that Papayaplum is wrong! Vote on the post to say if you agree or disagree.

Dane Cook's thoughts: "Hey, maybe if I yell this joke, it will somehow become funny even though it really isn't!"

George Carlin ftw

@th3don George Carlin ftw

I was gonna say that haha. RIP btw

His old stuff was hilarious. His new stuff, not so much.

hes shit

Lexs avatar Lex No Way +4Reply

Saying he's good would be stretching the truth, saying he's the best ever is just wrong in every possible way.

Nah, Nick Swardson, & Gabriel Iglesies < (If I even spelled his name right. -.-)

Gabrie Iglasies and Jim Gaffigan

Anonymous +2Reply
@Gabrie Iglasies and Jim Gaffigan

I agree! Jim Gaffigan is my favorite. I love Gabriel too.

dave chappelle

Anonymous +2Reply

Daniel Tosh. By far.

Anonymous +2Reply
Anonymous +1Reply

Daniel Tosh!

Slim_Shady_Loves avatar Slim_Shady_Love Yeah You Are +2Reply

Mitch Hedberg
RIP
<3

1. Louis ck (watch shameless)
2. dave chappelle (killin them softly)
3. daniel tosh (completely serious)
the rest I do not care to mention

This comment was deleted by its author.
@617888

you just don't say anything... he's not funny at all

He's fucking hilarious!!!!!! Especially the Atheist sneez joke. And Kool Aid Man!

I wouldn't say best, but he has made some jokes that have cracked me up

His old stuff was pretty funny, but nowadays... >_<

i believe you are sadly misinformed

Go kill yourself OP.

Roys avatar Roy No Way 0Reply

Daniel Tosh, Gabriel Iglesies= Gut busting hilarious

Brian Regan!

Anonymous 0Reply

its makes me sad that no one mentioned Demetri Martin
Bit Daniel Tosh is way funnier than Dane Cook
i love Nick Swardson, Jom Gaffigan, and Mike Birbiglia too

Lindss avatar Linds No Way 0Reply
@Linds Lol i love him =)

Haha me too. I could watch "Important Things" all day. :)

@Linds Haha I love his "If I" stand up special

Ohh, I haven't seen that. I just recently became a fan, so I, unfortunately, haven't seen every special. I'll definitely watch it, though!

@Linds Its like never on tv. I had to watch it in segments on youtube lol

Awe, that really sucks. Well, maybe it's on Netflix or something? Haha

@FlashDelirium Awe, that really sucks. Well, maybe it's on Netflix or something? Haha

Um I know Important Things is, im not sure about anything else lol

Lindss avatar Linds No Way 0Reply
@Linds Um I know Important Things is, im not sure about anything else lol

Yeah, that's where I found his series. I'll look for some of the specials later. Oh, wait! I forgot his special, "Person." is on Netflix. But, I'll have to check for the others.

@Linds oh right right, thats a good one. I just think he's a genius haha

Oh, he's amazing. Have you read his palindrome(I think it's called,) "Dammit I'm Mad?" it's really awesome.

@Linds Lol i did once. He talks about that a lot in "If I"

I love him so much for that. I don't think he or many other people realize how genius he actually is. lol :)

@FlashDelirium I love him so much for that. I don't think he or many other people realize how genius he actually is. lol :)

I dont think so either, I mean he did go to law school. He talked about a word game they used to play while in class, and it was the best thing. I want to do it at my school lol

Lindss avatar Linds No Way 0Reply

Daniel Tosh and Iliza Shlesinger, no doubt about that.

Anonymous 0Reply

A newer one to add to the list above me is Myq Kaplan. ...he'll make it to the top. He's good.

Anonymous 0Reply

Mitch Hedberg all the way people!!!! And Tosh! I actually like Dane Cook but I wouldn't by any means say he's the best.

Please   login   or signup   to leave a comment.