-38

There's someone on this site who you would do, amirite?

42%Yeah You Are58%No Way
Internet & Apps
Share
1 79
The voters have decided that this post is wrong! Vote on the post to say if you agree or disagree.

I take every NW on this post as a personal insult.

shorkians avatar shorkian Yeah You Are +18Reply

more than one person wary smilie

Anonymous +15Reply

ActionMan

Jennitalias avatar Jennitalia Yeah You Are +12Reply
Anonymous 0Reply
@Jennitalia ActionMan

I third that.
I'm not logged in. I don't want him to know who I am. d smilie

Anonymous 0Reply

WE NEED MORE POSTS LIKE THIS.

Dat ActionMan ... Mmmmm

runnerdudes avatar runnerdude Yeah You Are +8Reply
Anonymous +9Reply
@runnerdude Dat ActionMan ... Mmmmm

runnerdude is pretty fucking sexy. I'm the same anon by the way. ^^

Anonymous +6Reply

ilikefurrywolves4815
if you read this
hey there, i play guitar hello smilie

@BobWilson ilikefurrywolves4815 if you read this hey there, i play guitar

Looks to me as if you still play with your action men, but hey, I'm not one to judge.

RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Anonymous +7Reply
Anonymous +5Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

I noticed...And I'm ever so slightly terrified

runnerdudes avatar runnerdude Yeah You Are +5Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Ahaha please? I'm curious! And it's not like this is real life. It's the internets

runnerdudes avatar runnerdude Yeah You Are +3Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Haha runnerdude is this anon, really, I'm just to scared to go on my actual account and say I'd fuck him. Seriously.

Anonymous +2Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

@mliasux whoop whoop
@anon I don't know how this could get creepier...

runnerdudes avatar runnerdude Yeah You Are +2Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

nahh, you shouldnt be scared..... unless I go REAL creepy shit. pshhh, because what I'm doing already isn't creepy...

Anonymous +1Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Yeah how do you know that incidentally?

runnerdudes avatar runnerdude Yeah You Are +1Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Somewhere between creeped and scared, I'm flattered

runnerdudes avatar runnerdude Yeah You Are +1Reply
runnerdudes avatar runnerdude Yeah You Are +1Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Because I felt like it, haha it's pretty fun.

Anonymous +1Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

nopeeeee(: I'll never tell! But I did go and comment on some your posts. Stop being so fucking cute and maybe you wouldnt have freaky girls who check your comments to see if you've said anything.....

Anonymous 0Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

haha Runner, I just followed you just because all of these comments about you are making me realize what a stud you are ;p

@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Eh, at least I don't live in the same state as you, but honestly you don't have to be too freaked out.

Anonymous 0Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Well, you see, ummmm.... Long story. Well not really its in the same spot as you're YYA records and when the last time you were on this sight. Things like that.

Anonymous 0Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

Haha yeah, but you must feel pretty good about yourself, past the part where you're creeped out...

Anonymous 0Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

I would be too, (creeped and scared) but flattered would be the last of my feelings if someone did to me what I'm doing to you.

Anonymous 0Reply
@RUNNERDUDE. Could run that shit all night 😉

And it's not creepy that you know that you don't live in the same state? Hmm well she could friend you on facebook too, that might up the creepy level.

I suddenly feel so loved. Giant orgy at my house anyone?

runnerdudes avatar runnerdude Yeah You Are +7Reply
@runnerdude I suddenly feel so loved. Giant orgy at my house anyone?

hahahahahahahahha ILOVEYOUJORDAN. Yes please. Kidding, haha and you wonder why I'm so creepy when you do things like this.

Anonymous +1Reply
@runnerdude I suddenly feel so loved. Giant orgy at my house anyone?

How awkward is it gonna be when someone shows up at your house? I mean im not THAT creepy but... It's possible;P

Anonymous +1Reply
This user has deactivated their account.
@1775284

Kruger your voice is goo smilie

SpearmintMilks avatar SpearmintMilk Yeah You Are +5Reply
@1775284

KRUGER DOES

Anonymous 0Reply

Runnerdude must feel preeetttyyyyy good about himself after reading these comments.

Runnerdude, and I'm not even going anon. (mostly because I'm not an overly active user and no one knows me) But holy crap, I would wreck that bitch

Blind_Thiefs avatar Blind_Thief Yeah You Are +5Reply

WHO WANTS TO MAKE SOME STICKY RICE WITH THISSSS GUY?!?

TalkingRices avatar TalkingRice Yeah You Are +4Reply

Run_The_Pacific.
Bitch be trippin'.
/incorrectuseofslang

But, in all seriousness, runnerdude, ilovewednesdays, and Anthony (how else am I gonna get POTD?).

justfuckmeups avatar justfuckmeup Yeah You Are +4Reply

they have some pretty girls on here :D

MyHotHotJams avatar MyHotHotJam Yeah You Are +3Reply

Woah there, this isn't Chat Roulette..

Katjaz is probably the prettiest person on the site. But then again, I'm a sexually frustrated guy so there are very few people I wouldn't do.

Anonymous +2Reply

I can't think of anyone specifically, but I'm so horny, I'm sure that there are several people on this site I would do.

How has no one named WillAkana yet?

Anonymous +2Reply

I've had dreams.

eldoritos avatar eldorito Yeah You Are +2Reply

Disco , uff too cute (x

blonde_zoes avatar blonde_zoe Yeah You Are +1Reply

Colebowl yum smilie

BowlOfColes avatar BowlOfCole Yeah You Are +1Reply

Not really but if I had to choose one, I'd choose brettward95

I've never seen Nacklefoodle, but I would honestly do him/her.

Anonymous +1Reply

RUNNERDUDE. Fuck yeah. Not like I've said it 3 times already or anything....😒

Anonymous +1Reply

I'd bang the fuck out Kalopsia (rolling)

This user has deactivated their account.
@1775223

Don't worry, I'm here. But I don't swing that way, unless you're a chick.

Anyone who voted no on this is a dirty liar! hahaha. Come on people, there are A LOT of users on here, there HAS to be one you would do.

TommyUK1234s avatar TommyUK1234 Yeah You Are 0Reply

Mmmm that boy looks good!

Anonymous 0Reply

I'm surprised no one's mentioned spearmintmilk yet

I wish I was runnerdude. He gets all the females.

Please   login   or signup   to leave a comment.