+1,313

Welcome to High School. Pick 2- Good Grades, Enough Sleep, or a Social Life, amirite?

95%Yeah You Are5%No Way
Kristens avatar Education
Share
107 50
The voters have decided that Kristen is right! Vote on the post to say if you agree or disagree.

good grades and social life :3.Who needs sleep

Anonymous +21Reply

You can sleep when you're dead. Party now.

Anonymous +15Reply

Unfortunately chose good sleep and grades in University.. oh well it will all pay off in the end!

Anonymous +12Reply

you little fuck! this is from face book! dont even try to claim it as yours!

IT'S A SCAM. I chose good grades and a social life but they only gave me good grades! :(

save the social life for the weekends. i choose good grades and sleep during the weekdays

Welcome to college, pick one.

Anonymous +4Reply

And in college.

Hahaha, high school? All three of those were easily fit into my schedule in high school. College, on the other hand.... not so much.

Hahahahaha the original saying is for college...

Anonymous +3Reply

I haven't been able to succeed at one.

Well darn, I'm jsut going into high school. Okay, good grades, sleep. Screw a social life, that can wait until after i become a doctor.

Anonymous +2Reply

In High school?! ha.

@nevans7 In High school?! ha.

your probably from america aha. but in australia and im not sure about other countries but highschool is grades 7-12

@tayytayy1234 your probably from america aha. but in australia and im not sure about other countries but highschool is grades 7-12

i think its like that in england too, but we have middle school which is 6-8 and its basically just there so we all can go through puberty and awkward stages without becomeing a social outcast in highschool.

@maggiemoo62 i think its like that in england too, but we have middle school which is 6-8 and its basically just there so we all...

oh ok. well in australia we have primary school which is kindergaten-6 and then there is highschool which is 7-12

haha definitely college where you have to make that choice not high school

Anonymous +1Reply
@haha definitely college where you have to make that choice not high school

It is High School. :/ My bro started taking NAPS in High School. Still didn't get enough sleep. He had a social life and good grades, though.

In high school really ? You have to be kidding me. How do you not have all three in high school ? Unless you are stupid. Try college. You know where classes are actually difficult and require more from you ? But most of this site wouldn't know anything about that seeing as the average age was like 15. You are in for a rude awakening in college if you honestly believe high school is so tough.

THIS IS SO TRUE!!

Anonymous 0Reply

i deff pick social life and good grades. who cares about sleep ?!! hahaha. (:

Anonymous -1Reply

ON FACEBOOK YOU FUCKING RETARD I HOPE YOU DIE

@BowBowBow That's a little dramatic, doncha think?

it is annoying as hell when people take things directly from fb and everyone votes

@Brandonisonfire it is annoying as hell when people take things directly from fb and everyone votes

Gotcha bro, I don't have a facebook so I wouldn't know. Still, the dying part, it's kinda mean.

FACEBOOK GROUP

Anonymous -2Reply

I'm gonna be a senior next year and I actually haven't had a problem attaining all 3 of these at the same time...and I'm in AP. So I think whoever agrees with this is just a bad time manager

@OMFGItsME yeah same here. it's college I'm worried about.

Exactly! I mean I hate when people act like high school is so tough...and they're not even in AP or IB. It's like get over it and go out to the real world.

@jennifer01 Exactly! I mean I hate when people act like high school is so tough...and they're not even in AP or IB. It's like...

yeah all my friends think I'm so smart because I took AP. to be honest I just took AP so I wouldn't be bored.

@OMFGItsME yeah all my friends think I'm so smart because I took AP. to be honest I just took AP so I wouldn't be bored.

hahah same here. I used to do IB, but the diploma wasn't worth it since I'm going out of state for college probably, and AP has more class choices :)

@OMFGItsME yep. AP Bio is my fave. =]

I was gonna take it this year, but it didn't fit with my schedule, so I'm taking it next year. I'm soo excited. And stats too! woohoo! My fav this year was AP Psych :)

@jennifer01 I'm gonna be a senior next year and I actually haven't had a problem attaining all 3 of these at the same...

not necessarily. some people just have a harder time in high school. it doesnt mean they dont manage their time well, they just need more of it.

Anonymous +2Reply
@not necessarily. some people just have a harder time in high school. it doesnt mean they dont manage their time...

sure, but also if they can't handle the stress and they're taking AP or honors classes, then they probably should still be in basic, not to be rude...

@jennifer01 sure, but also if they can't handle the stress and they're taking AP or honors classes, then they probably should...

Who says they're taking AP or honors classes?
That comes off really rude, people have different learning abilities. There's still people who struggle in basic classes, it's not their fault.

jillswimss avatar jillswims Yeah You Are 0Reply
Please   login   or signup   to leave a comment.